mércores, 22 de novembro de 2017

PRÁCTICA 4 SCRATCH

Crea os seguintes programas con scratch:

  1. Perseguir, comer, engordar: ao comezar o programa, un personaxe debe aparecer nunha posición alelatoria e a continuación debe deslizarse aleatoriamente por toda a pantalla ata que toque ao outro personaxe. Este segundo personaxe debe aparecer sempre nunha esquina superior dereita da pantalla e debe perseguir lentamente ao primeiro. Cando o toque, aumentará de tamaño e  o xogo rematará.
  2. Atrapa ao fantasma: mira en código octopus o xogo o polbo esvaradío e fai un programa similar con un fantasma, pero que deixe 20 tentativas para atrapalo.
  3. Ñam, ñam: mira este xogo en código octopus e fai un programa similar coas seguintes modificacións: so debe haber 2 crustaceos para comer, o programa rematará cando o polbo chegue a tamaño 140 e cada vez que coma algo aumentará un 10%

Ningún comentario:

Publicar un comentario

COÑECEMENTOS BÁSICOS TIC

COÑECEMENTOS BÁSICOS SOBRE O MANEXO DO ORDENADOR 1 ) Saber enviar correctamente un email 2) Saber nomear correctamente un arquivo. Regras bá...