Para seguir avanzando coa programación en scratch deixovos o enlace a código octopus, unha páxina con programas moi interesantes.
Nestas primeiras prácticas podedes copiar o código dos programas, cambiando os personaxes e escenarios.
Nestas primeiras prácticas podedes copiar o código dos programas, cambiando os personaxes e escenarios.
Gardade cada programa co seu nome na vosa conta de scratch para que eu poda velos e corrixilos:
- Enviar unha orde: nas pestanas da esquerda, en estrutura condicional, pincha en enviar mensaxes a outro obxecto. Cando entendas para que serven as mensaxes, crea un programa no que un personaxe de a orde de moverse a outro; este debe moverse rebotando no borde e repetindo 20 veces o ciclo. Cando remate enviará unha mensaxe ao primeiro e este ao recibila dirá "fixéchelo moi ben!"
- Conversa: utilizando o anterior crea unha conversa entre 2 personaxes na que se envien polo menos 5 mensaxes
Ningún comentario:
Publicar un comentario