luns, 6 de novembro de 2017

SCRATCH INICIO

Subín áo cartafol compartido un pdf coas scratch cards, que son as instrucións básicas que se poden facer nesta linguaxe de programación: 
  • movemento coas frechas.
  • seguir o rato.
  • animación en movemento.
  • gardar puntos
  • deslizar.

Ademáis, como reforzo do aprendido en cursos pasados en scratch ides facer un xogos similares aos da páxina código octopus que algúns de vos xa coñecedes. Nestas primeiras prácticas podedes copiar o código dos programas, cambiando os personaxes e escenarios (importante).

Gardade cada xogo co seu nome na vosa conta de scratch para que eu poda corrixilos, fixate ben o que se traballa en cada programa, xa que é o que preguntarei no exame:
  1. Na praia: (cambio de disfrace, seguir o rato, como facer a puntuación dun xogo, rebotar no borde, etc)
  2. A pola nécora (envio de mensaxes, estruturas condicionais, movemento coas frechas, amosar e agochar, etc)
  3. O polbo esvaradío (ir a unha posición aleatoria, repetir unha sentencia un número de veces, dicir algo, sumar puntos cando se fai click nun personaxe, etc)
  4. Perigo no fondo do mar (mover personaxe coas frechas utilizando a instrución si, sensores de color, etc)

Ningún comentario:

Publicar un comentario

COÑECEMENTOS BÁSICOS TIC

COÑECEMENTOS BÁSICOS SOBRE O MANEXO DO ORDENADOR 1 ) Saber enviar correctamente un email 2) Saber nomear correctamente un arquivo. Regras bá...