luns, 6 de novembro de 2017

PRÁCTICA Nº 2 SCRATCH

Aplicando o aprendido coas scratch cards tes que facer os seguintes programas (gardaos con este mesmo nome):

2a) Puntos tocando borde: un personaxe con varios disfraces ten que moverse por toda a pantalla cambiando de disfraz e rebotando cada vez que toca o borde; ademáis debe sumar un punto cada vez que rebota (tes que crear unha variable chamada puntos na pestana datos)


2b) Preguntar nome: un personaxe debe preguntarche o teu nome e cando contestes debe devolverche un saudo personalizado.


2c) Acertar pregunta: un personaxe debe facerche unha pregunta e cando respostes debe dicir se a resposta e correcta ou non (se non acertas debe continuar o xogo)

Ningún comentario:

Publicar un comentario

COÑECEMENTOS BÁSICOS TIC

COÑECEMENTOS BÁSICOS SOBRE O MANEXO DO ORDENADOR 1 ) Saber enviar correctamente un email 2) Saber nomear correctamente un arquivo. Regras bá...